Cílem našich obchodních aktivit je poskytovat služby a dodávat výrobky v nejvyšší možné kvalitě a v celé šíři současného sortimentu. Přesto však vlivem řady okolností na naší straně i na straně našich obchodních partnerů může dojít k určitým závadám. Pokud se tak stane, obraťte se prosím na nás bez zbytečného odkladu tak, aby záležitost mohla být vyřízena ve smyslu tohoto reklamačního řádu.
1. Úprava právních vztahů
Úprava právních vztahů při zhotovení zakázek a prodeji věcí se řídí obecnou úpravou právních vztahů podle občanského popř. obchodního zákoníku.
2. Záruka kvality
U prokazatelných nedostatků ve zpracování zvětšeniny má objednatel právo na uplatnění reklamace. Toto právo však vzniká pouze u technicky odstranitelných chyb a nedostatků. Není možné uplatňovat právo na reklamaci u záležitostí subjektivního vkusu jako je např. podání barev nebo světlost a kontrast snímku.
Reklamace musí být uplatněna v zákonné záruční lhůtě, tj. během 6 měsíců od data převzetí zásilky. Doporučujeme však reklamovat zásilku co nejdříve, nejlépe do 1 týdne po převzetí.
Reklamaci je nutné zaslat na vlastní náklady, nejlépe doporučeným dopisem nebo osobně předat na provozovně. Každá reklamace musí obsahovat i daňový doklad vystavený zhotovitelem. Zásilky reklamací na dobírku nebudou přijaty. Namísto okamžitého finančního odškodnění je zákazník povinen umožnit odstranění závad opětovným vyhotovením zakázky, pokud to je technicky možné.
Zhotovitel odpovídá za vady zakázky co do provedení či balení zakázky. Zjevné vady je zákazník povinen reklamovat ihned při převzetí zakázky přepravní službě.
3. Vzájemná práva a povinnosti
Práva z odpovědnosti za vady uplatňuje zákazník v provozovně, kde byla zakázka přijata ke zpracování. Firma Fototisk Čevela & Gallery Print je povinna zakázku včas a řádně zpracovat a prostřednictvím provozovny nebo zasílací organizace ji zákazníkovi proti platbě vydat. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu a v rámci reklamačního řízení poskytnout potřebné informace tak, aby oprávněnost vytýkaných závad mohla být správně posouzena. Je povinností dále poskytnout při vyřizování reklamace potřebnou součinnost.
4. Plnění z odpovědnosti za vady
Při nedodržení smluvních závazků vyplývají pro zákazníka podle druhu a povahy vad následující práva:
Právo na provedení opravy
- při námitkách ohledně kvality zhotovené zakázky, provozovna reklamaci převezme k posouzení. Pokud námitky budou shledány důvodnými, provede Fototisk Čevela & Gallery Print opravu a prostřednictvím provozovny předá opravenou zakázku do 10 pracovních dnů.
Právo na nové poskytování služby, či výměnu zboží
- při záměně fotografií, či u fotografií zhotovených v nesprávném množství nebo formátu, při závadách prodané věci, které ji činí neupotřebitelnou. Oprávněnou reklamaci vyřeší zhotovitel v co nejkratším možném termínu, nejpozději však do 10 pracovních dnů.
5. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporů
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 576/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz.
Dozor nad dodržováním poviností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce.
6. Závěrečná ustanovení
Smyslem tohoto reklamačního řádu je zajistit, aby zákazník nebyl na svých právech a oprávněných zájmech zkrácen. Tohoto cíle lze dosáhnout tehdy, jestliže reklamační požadavky budou uplatněny včas, řádně a při respektování vzájemných práv a povinností, jakož i při poskytnutí potřebné součinnosti obou smluvních stran.
fasfasfasfsaf